Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:29:00+01:00
1. bronić ojczyznę
2. być wiernym władcy
3. nie być chciwym
4. walczyć w słusznych sprawach
5. dotrzymywać słowa
6. bronić słabszych: kobiety i dzieci
7. wierność damie serca
8. obrona wiary
9. dba o honor rycerski
10. nigdy nie bądź tchóżliwy
11.Bądź wzorem dla innych
149 4 149
Komentarz został usunięty
Jest okej :) ,ale pomieszane bo np. piszesz formą : nigdy nie bądź tchózliwy,a później dba o honor rycerski.
2010-02-03T18:29:57+01:00
1. Rycerz musiał być posłuszny królowi.
2. Najważniejsze wartości: honor i sława.
3. Rycerz, który stchórzył traci honor.
4. Za zniewagę wyzywano na pojedynek.
5. Rycerz walczył tylko z równym sobie.
6. Rycerz bronił słabszych.
7. Rycerz miał swoją damę serca, nosił jej barwy.
8. Rycerz miał herb.
9. Patriotem rycerzy jest św. Józef.
10. Rycerz nie mógł uciec z pola walki.

Jeżeli dobrze to daj naj pliska!!
103 3 103
Do 2 się doczepie Najważniejsze dla rycerza wartości to;BÓG,HONOR,OJCZYZNA. A nie jakaś sława
2010-02-03T18:35:03+01:00
1) Bóg , honor , ojczyzna , przyjmij te zasady za najważniejsze
2)wyróżniaj się męstwem i odwagą , nigdy nie badz tchórzliwy
3)bądź honorowy , wszystkie porażki przyjmuj z godnością
4)zawsze walcz uczciwie
5) szanuj innych ludzi , szanuj damę swojego serca
6)nigdy nie łam zasdas i norm obowiązujących
7) bądź wzorem godnym naśladowania
8) pomagaj innym wykazuj się dobrocią i szczodrością
9)nigdy się nie poddawaj , zawsze dąż do wyznaczonego sobie celu
10) pragnij sławy rycerskiej a nie bogactw materailnych
84 4 84
dzięki
a ja mam napisz 10 punktów kodeksu człowieka honoru a nie jakiś tam kodekst Rycerski
Ojapie*dole brawo! Jest wszystko napisane i nawet kodeks rycerski nie umiesz czytac babo