Wykonaj działania:
a) 124:(-4)+18*(-3)=
b) (-56):(4-(-3))=
c) 72:(-12)+(-24):(-4)=
d) (-120-24):(10-22)=
e) (-7)*(-14)-147:(-7)=
f) ((-25)+17)*(16-42)=
g) (130-19):(-5+4)=
h) (187+12):(7-8)+(-4):4=
prosze wszystkie obliczenia, a nie tylko wyniki. :)
prosze, mam to na jutro...:)

3

Odpowiedzi

2010-02-03T18:26:42+01:00
A)124:(-4)+18*(-3)=-31+(-54)=-85
b)(-56):(4-(-3))=-56:(4+3)=-56:7=-8
c)72:(-12)+(-24):(-4)=-6+6=0
d)(-120-24):(10-22)=-144:(-12)=12
e) (-7)*(-14)-147:(-7)=98+21=119
f) ((-25)+17)*(16-42)=-8*(-26)=208
g)(130-19):(-5+4)=111:(-1)=-111
h) (187+12):(7-8)+(-4):4=199:(-1)-1=-200
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:27:15+01:00
A) 124:(-4)+18*(-3)= -31 - 54 = -85
b) (-56):(4-(-3))= -56:7 = -8
c) 72:(-12)+(-24):(-4)= -6 + 6 = 0
d) (-120-24):(10-22)= (-144) : (-12) = 12
e) (-7)*(-14)-147:(-7)= 98 + 21 = 119
f) ((-25)+17)*(16-42)= (-8) * (-26) = 208
g) (130-19):(-5+4)= 111 : (-1) = -111
h) (187+12):(7-8)+(-4):4= 199 : (-1) - 1 = -199 - 1 = -200
2010-02-03T18:41:11+01:00
A)124:(-4)+18*(-3)=
(-31) + (-54)=(-85)
b)(-56):(4-(-3))=
(-56): 7 = (-8)
c)72:(-12)+(-24):(-4)=
(-6) +(-24):(-4)=
(-6) + 6 =0
d)(-120-24):(10-22)=
(-144) :(-12) = 12
e)(-7)*(-14)-147:(-7)=
98 - (-21) =
98 + 21 =119
f)((-25)+17)*(16-42) =
(-8) *(-26) =208
g)(130-19):((-5)+4) =
111 : (-1) = (-111)
h)(187+12):(7-8)+ (-4):4 =
(199) :(-1) + (-1) =
(-199) + (-1) =200