Odpowiedzi

2010-02-03T18:23:03+01:00
Przed szkołą widzę trzech nauczycieli.
Od wczoraj przyglądam się dwóm książętom.
Nie ma dzisiaj żadnego metra.
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:32:00+01:00
Wielu Nauczycieli nie było dziś w szkole z powodu choroby.

Nie mogłam dziś wypożyczyć moich ulubionych książek,ponieważ biblioteka była dziś zamknięta.

Metra o numerze 125 widziałam dziś aż cztery razy, myślę, że to nie był zwykły przypadek.



Jestem dobra w te gierki i mam 5 z polskiego więc NA PEWNO będziesz to miała dobrze.

41 3 41
no niestety ale masz to zle
Źle masz :0