Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:22:05+01:00
1,18-2*0,05=1,08 grubosc samych karetek
1,08/200 =0,0054cm=0,054mm grubosc jednej kartki
1 5 1
2010-02-03T18:25:33+01:00
1,18-(0,05+0,05)=1,18-0,1=1,08 <-- grubość książki bez okładki
1,08:200=0,0054 <grubość jednej kartki
2010-02-03T18:25:50+01:00
1 okładka-0,05
2 okładka-0,05
Łącznie 10mm
____________________
1,18cm-5mm=1,13cm
1,13=23mm
23mm:200=0,115mm

ODP.: Grubość jednej kartki wynosi 0,115mm