Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T14:52:16+02:00
Ponieważ minus i minus daje plus ; ) . Gdy jest parzysta liczba minusów to wynik będzie dodatni , a gdy nieparzysta wynik ujemny
2009-10-07T14:52:59+02:00
Ponieważ mnożysz liczby : daje ci 6 i mnożysz tez minusy - *- = +
2009-10-07T14:54:28+02:00
Bo minus i minus daje plus. a że mnożysz dwie liczby, wynik masz dodatni, gdyby to były trzy liczby to wynik byłby ujemny