Wprawdzie przyroda bo jestem jeszcze w sp!
1. Nazwom form ukształtowania dna oceanicznego przyporządkuj ich poprawne określenia, wpisująć odpowiednie litery w kropki.
szelf ............ i ..............
góry wulkaniczne ............ i ..........
rów oceaniczny .............. i ..............
a - długie, wąskie i bardzo głębokie formy dna oceanicznego
b- występują pojeduńczo lub tworzą podmorskie łańcuchy
c - panują tam korzystne warunki dla rozwoju organizmów
d- najgłębszy znajduje się w zachodniej części Oceanu Spokojnego
e- przybrzeżny, płytki obszar dna morskiego
f - najwyższe tworzą wyspy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:24:42+01:00
Szelf- e i c
góry wulkaniczne - b f
rów oceaniczny - a d
Pozdrawiam :)
13 4 13
2010-02-03T18:24:53+01:00
Szelf : e i c
Góry wulkaniczne : f i b
Rów oceaniczny : a i d (Rów Mariański)
3 3 3
2010-02-03T19:56:55+01:00
Szelf- e i c
góry wulkaniczne - b f
rów oceaniczny - a d
5 4 5