Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:25:31+01:00
Korzyści z kłamstwa:
* podtrzymywanie na duchy kochanej osoby
*niezamartwianie się chorobą
* dobra atmosfera domowa

Korzysci z prawdy:
* większe zaufanie w związku
6 2 6
2010-02-05T22:18:38+01:00
KORZYŚCI Z MÓWIENIA PRAWDY:
-oboje zyskali swoje zaufanie

KORZYŚCI Z MÓWIENIA KŁAMSTW:
-żona uspokajała swojego męża
-mąż uspokajał swoją żonę
-mąż mniej przeżywał swoją chorobę (myślał,że nic mu nie jest)


Proszę bardzooo:))
3 3 3