Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:57:57+01:00
Płonnik pospolity:
Sporofit
puszka prosta, ostrokanciasta ze złotożółtym czepkiem, seta brunatna o długości do 12 cm, czerwonawa.

narzecznica:
Sporofit
Składa się z kłącza i liści oraz korzeni przybyszowych.

tylko tyle mam;)
1 1 1
2010-02-05T20:21:22+01:00
Gametofit je pokoleniem dominującym bo jest samożywne (fotosynteza) i tym sie różni od sporofitu , który jest zależny od gametofitu

Płonnik - rodzaj mchów z rodziny płonnikowatych , łodyżka dorasta nawet do 60 cm wysokości
Neracznica samcza -gatunek paproci z rodziny nerecznicowatych (gatunek trujący) Osiąga wysokość od 35 do 150 cm
(Upodabniają się do siebie domeną - jądrowce i królestwem - rośliny)
1 5 1