Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T14:59:38+02:00
Tydzień ma 168 godzin <7 razy 24>
Miesiąc ma 720 godzin < miesiąc 30 dniowy>
a 31 dniowy 744 godziny
Rok ma 8784 godziny. <366 dni>
4 4 4
2009-10-07T15:00:03+02:00
1 tydzień = 168 godzin
1 miesiac= 730 godzin
1 rok=8760 godzin
3 4 3
2009-10-07T15:04:29+02:00
A) Tydzień:

1 dzień → 24 h
7 dni → x h => x=24 h×7 dni = 168 h

b) Miesiąc:

1 dzień → 24 h
30 dni → x h => 24 h×30 dni = 720 h lub
31 dni → x h => 24 h×31 dni = 744 h

c) Rok:

1 dzień → 24 h
365 dni → x h => 24 h×365 dni = 8760 h lub
366 dni → x h=> 24 h×366 dni = 8784 h
3 4 3