Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:41:18+01:00
Oczyszczalnie ścieków służą ochronie zdrowia, życia, środowiska oraz chronią zasoby czystej wody, która będzie wykorzystana przez przyszłe pokolenia.
7 5 7
2010-02-03T20:10:59+01:00
Odpowiedź na Twoje pytanie:
http://zapytaj.com.pl/Category/006,009/2,531622,jakie_znaczenie_dla_srodowiska_maja_oczyszczalnie_sciekow.html
2 2 2
2010-02-03T20:56:14+01:00
Jeżeli będą oczyszczalnie to bardzo z nich skożystamy. Drzewa i trawy będą dużo zdrowsze ponieważ gleba i atmosfera się oczyści. woda w zbiornikach wodnych (np.rzeka) będzie czystsza i zwierzęta będą dzieki temu zdrowsze
1 1 1