Odpowiedzi

2010-02-03T18:33:31+01:00
Dlaczego Patryk się źle czuł?
Co bolało Patrick?
Dlaczego Patrick nie szedł do lekarza?
Co zdarzyło się na Spotplatz?
Co lekarz ustalił?
Jak to chodzi Patrick teraz?
2010-02-03T18:59:08+01:00
Dlaczego Patryk się źle czuł?
Co bolało Patricka?
Dlaczego Patrick nie poszedł do lekarza?
Co zdarzyło się na placu ?
Co ustalił lekarz?
Jak to chodzi teraz Patrick?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:23:42+01:00
Dlaczego patryk się źle wypełnił?
Co zaszkodziło Patrykowi?
Dlaczego Patryk poszedł do lekarza?
Co się stało na Boisku?
Co lekarz powiedział mu?
Co partykowi chodzi teraz?

1 1 1