Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:06:56+01:00
1. Ramy czasowe baroku.
2. Życiorys kompozytorów: J. S. Bacha lub G. F. Heandela.
3. Co to jest opera (jak się składa opera, kogo uważa się za ojca opery itd...).
4. Wypisać kilka utworów które powstały w baroku.
5. Cechy baroku (monumentalizm, przepych itd...)

Niewiem, nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Ale myślę że pomogłam :D
Powodzenia na sprawdzianie! ;D
2010-02-03T20:24:53+01:00
W epoce baroku rozwinęło się świetnie BASSO CONTINUO. Jan Sebastian Bach świetnie rozwinął POLIFONIĘ. W baroku powstały formy polifoniczne : MENUET, FUGA , TOCCATA itd. Ustaliły się też części stałe mszy: CREDO , SANCTUS , BENEDICTUS , KYRIE itd.