Może mi ktoś napisać jak to się czyta


My friends say I’m a fool to think
that you’re the one for me
I guess I’m just a sucker for love
‘Cuz honestly the truth is that
you know I’m never leavin’
‘Cuz you’re my angel sent from above

Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I’ll put nothin above ya. above ya

REF : Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you (love me)

Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
tell me u love me

People try to tell me
but I still refuse to listen
Cuz they don’t get to spend time with you
A minute with you is worth more than
a thousand days without your love, oh your love

Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I’ll put nothin above ya. above ya

REF : Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
kiss me , kiss me
say that u miss me
tell me what i wanna hear
tell me you love me.

Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
kiss me , kiss me
say that u miss me
tell me what i wanna hear
tell me you love me.

My heart is blind but I don’t care
‘Cuz when I’m with you everything has disappeared
And every time I hold you near
I never wanna let you go, oh

REF : Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
kiss me , kiss me
say that u miss me
tell me what i wanna hear
tell me you love me.

Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
kiss me , kiss me
say that u miss me
tell me what i wanna hear
tell me you love me

3

Odpowiedzi

2010-02-03T18:31:27+01:00
Moi przyjaciele mówią (przemawiać) JA ’*m* głupiec obmyślać co wy ’*re* jed dla mnie przypuszczam JA ’*m* po prostu (dopiero co) *sucker* dla miłości ‘*Cuz* uczciwie prawda jest co (żeby; który) wy poznajecie JA ’*m* nigdy *leavin*’ ‘*Cuz* wy ’*re* mój *angel* posyłany od wyżej Dziecka wy możecie robić żaden (nie) nieprawidłowy (nieprawidłowo) Moje pieniądze jest waszymi Dają wam mały (niewielka ilość; trochę) większa ilość (bardziej; więcej) dlatego że kocham *ya*, miłość *ya* Z mną, dziewczyna, jest gdzie wy należycie Po prostu (dopiero co) zatrzymują (pozostawać) prawo (prawy; naprawo od) tutaj obiecuję mój *dear* JA ’*ll* kłaść (położył; położony) *nothin* wyżej *ya*. Wyżej *ya* *REF* : Kochają mnie, Kochają mnie Mówią (przemawiać) co wy kochacie mnie Głupiec ja, Głupiec ja *Oh* jak wy robi ja Całują mnie, Całują mnie Mówią (przemawiać) co wy przepuszczacie (być nieobecnym) mnie Mówią mnie co JA *wanna* słyszą (słuchać) Mówią mnie wy (kochają mnie ) Kochają mnie, Kochają mnie Mówią (przemawiać) co wy kochacie mnie Głupiec ja, Głupiec ja *Oh* jak wy robi ja Całują mnie, Całują mnie Mówią (przemawiać) co wy przepuszczacie (być nieobecnym) mnie Mówią mnie co JA *wanna* słyszą (słuchać) mówią mnie *u* kochać mnie Zasiedlają próbę mówić mnie ale JA wciąż odmawiają słuchać *Cuz* one *don*’*t* otrzymują (dostawać; rozumieć) spędzać czas z wami minuta z wami jest warti więcej niż dni tysiąca bez waszej miłości, *oh* wasze Dziecko miłości wy możecie robić żaden (nie) nieprawidłowy (nieprawidłowo) Moje pieniądze jest waszymi Dają wam mały (niewielka ilość; trochę) większa ilość (bardziej; więcej) dlatego że kocham *ya*, miłość *ya* Z mną, dziewczyna, jest gdzie wy należycie Po prostu (dopiero co) zatrzymują (pozostawać) prawo (prawy; naprawo od) tutaj obiecuję mój *dear* JA ’*ll* kłaść (położył; położony) *nothin* wyżej *ya*. Wyżej *ya* *REF* : Kochają mnie, Kochają mnie Mówią (przemawiać) co wy kochacie mnie Głupiec ja, Głupiec ja *Oh* jak wy robi ja całują mnie, całują mnie mówią (przemawiać) co *u* przepuszczają (być nieobecnym) mnie mówią mnie co *wanna* słyszą (słuchać) mówią mnie wy kochacie mnie. Kochają mnie, Kochają mnie Mówią (przemawiać) co wy kochacie mnie Głupiec ja, Głupiec ja *Oh* jak wy robi ja całują mnie, całują mnie mówią (przemawiać) co *u* przepuszczają (być nieobecnym) mnie mówią mnie co *wanna* słyszą (słuchać) mówią mnie wy kochacie mnie. Moje serce jest ślepe ale JA *don*’*t* troska (uwaga; troszczyć się) ‘*Cuz* kiedy JA ’*m* z wami wszystkie znikał (zaginiony) I za każdym razem trzymam was przy (blisko; bliższy) JA nigdy *wanna* pozwalany wy udajecie się, *oh* *REF* : Kochają mnie, Kochają mnie Mówią (przemawiać) co wy kochacie mnie Głupiec ja, Głupiec ja *Oh* jak wy robi ja całują mnie, całują mnie mówią (przemawiać) co *u* przepuszczają (być nieobecnym) mnie mówią mnie co *wanna* słyszą (słuchać) mówią mnie wy kochacie mnie. Kochają mnie, Kochają mnie Mówią (przemawiać) co wy kochacie mnie Głupiec ja, Głupiec ja *Oh* jak wy robi ja całują mnie, całują mnie mówią (przemawiać) co *u* przepuszczają (być nieobecnym) mnie mówią mnie co *wanna* słyszą (słuchać) mówią mnie wy kochacie mnie niewiem czy o to chodzi :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:32:42+01:00
To ta piosenka.;)
Nie jest trudna w większości czytasz tak jak widzisz.
Trudno napisać jak się coś czyta z angielskiego na polski.
Posłuchaj sobie tej piosneki na youtube nazywa się 'Love me' i tak jak śpiewają tak się czyta.;)
1 5 1
2010-02-03T21:21:45+01:00
Maj frends sej ajm e ful tu fink
dat jur de łan for mi
aj ges ajm dżast e saker for lov
'Koz onestli de truf ys dat
ju noł ajm never livn'
'Koz jur maj endżel sent from ebaw

Bejbi ju ken du noł łrong
Maj mani ys jors
Giw ju lyttl more bikos aj lov ja, lov ja
łif mi, gerl, ys łer ju bilong
dżast stej rajt hir
aj promys maj dir ajl put nafin ebav ja, ebav ja

REF: Lov mi, Lov mi
Sej dat ju lov mi
Ful mi,ful mi
Oh hał ju du mi
Kis mi, kis mi
Sej dat ju mis mi
Tel mi łot aj łonna hir
Tel mi ju (lov mi)

Lov mi, Lov mi
Sej dat ju lov mi
Ful mi,ful mi
Oh hał ju du mi
Kis mi, kis mi
Sej dat ju mis mi
Tel mi łot aj łonna hir
Tel mi ju lov mi

Pipul traj tu tel mi
bat aj stil refjuz tu lysyn
koz dej dont get tu spend tajm łif ju
E minyt łif ju ys łorf mor den
e tałzynt dejs ływałt jor lov, oh jor lov

Bejbi ju ken du noł łrong
Maj mani ys jors
Giv ju lyttl more bikos aj lov ja, lov ja
łif mi, gerl, ys łer ju bilong
dżast stej rajt hir
aj promys maj dir ajl put nafin ebav ja, ebav ja

REF: Lov mi, Lov mi
Sej dat ju lov mi
Ful mi,ful mi
Oh hał ju du mi
Kis mi, kis mi
Sej dat ju mis mi
Tel mi łot aj łonna hir
Tel mi ju lov mi

Lov mi, Lov mi
Sej dat ju lov mi
Ful mi,ful mi
Oh hał ju du mi
Kis mi, kis mi
Sej dat ju mis mi
Tel mi łot aj łonna hir
Tel mi ju lov mi

Maj hart ys blajnd bat aj dont ker
Koz łen ajm łyf ju ewryfing hes disapird
End evry tajm aj hold ju nir
Aj never łonna let ju goł, oh

REF: Lov mi, Lov mi
Sej dat ju lov mi
Ful mi,ful mi
Oh hał ju du mi
Kis mi, kis mi
Sej dat ju mis mi
Tel mi łot aj łonna hir
Tel mi ju lov mi

Lov mi, Lov mi
Sej dat ju lov mi
Ful mi,ful mi
Oh hał ju du mi
Kis mi, kis mi
Sej dat ju mis mi
Tel mi łot aj łonna hir
Tel mi ju lov mi