Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:44:03+01:00
,, Zasypało"

To wczoraj, pamiętny dzień
Całe miasto zaspało,
Bo nas zasypało.
Wciąż padało i padało.

Ulice i okrężnice
były zabielone.
Aż tu nagle spychacz
pokazał nam to co zielone.


W ciąż sypie i sypie.
Dziadkowie Ani
Zasypani,
Woła lud- śniegu, śniegu zniknij bo wszystko się rypie.




Zima jak to zima i każdy o tym wie,
że w zimie tylko grzeczne dzieci bawią się.
Marek, Darek już kule chowią,
I wiedzą, ze snieg dla nich dobry jest.


Taki jakiś. Prosze ;*

2010-02-03T19:08:37+01:00
"Zasypało"

Zasypało,
tyle ulic niegdyś żywych.
Wszędzie biało.

Nie ma ptaków kolorowych...
Zasypało...
Tyle barw iskrzących odleciało...