Odpowiedzi

2010-02-03T18:33:27+01:00
Http://www.gimnazjum.kosowlacki.pl/obrazki/lutownica.gif
tutaj masz opsiane
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:34:08+01:00
2010-02-03T18:38:43+01:00
(schemat)
http://obrazki.elektroda.net/54_1156980221.gif
(mały opis)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/lutownica_108.jpg
(rysunek)
http://obrazki.elektroda.net/2_1260119266.jpg
(najlepszy opis lutownicy)
http://img233.imageshack.us/img233/2503/rys001schematpirometruso8.jpg