Odpowiedzi

2010-02-04T15:07:55+01:00
No wejdź na google i tam na grafike i wpisz to co chcesz narysować a potem przerysuj ...;****pozdrowienie i miłego szkicowania ..
2010-02-04T17:16:57+01:00
Wejdż na google,znajdż profil graficzny,a potem wpisz czego szukasz lub co chcesz narysować i gotowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:27:35+01:00
Wejdz na google.pl tam wpisz grafike i poprostu przerysuj a jak mozesz to p mozesz wydrkowac powodzenia zycze