Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T15:14:40+02:00
Metoda kopczykowa - rysowanie gór w miejscach ich występowania
metoda kreskowa-im bardziej strome zbocze - tym intensywniejsze kreskowanie, rzadziej jest to pokazane za pomocą cieniowania linii
metoda poziomicowa-oddaje trójwymiarową rzeźbę powierzchni za pomocą poziomic
metoda hipsometryczna- uwzględnia zależność wysokości opadu od wzniesienia punktu pomiarowego nad poziom morza oraz konfigurację badanego terenu.
22 4 22
2009-10-07T17:20:23+02:00
Metoda kopczykowa

służąca do przedstawiania ukształtowania pionowego powierzchni Ziemi na mapach.

motoda kreskowa

Kreskowanie stosowane jest na mapach mających nawiązywać grafiką do map dawnych

mtoda poziomicowa

na mapie poziomicowej są narusowane poziomice

mtoda hipsometryczna

Mapa hipsometryczna przedstawia wybrane wysokości oraz plastycznie obrazuje układ nizin, wyżyn i gór
10 3 10