Odpowiedzi

2010-02-03T18:41:04+01:00
Zadanie 1 7²+7²=x²
49+49=x²
98=x²
x=√98 czyli przękątna

zadanie 2 wzór na wysokość to a√3/2

√3*√3/2=1,5 to jest wysokość
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:42:31+01:00
Zad.1

a- bok kwadratu
d-przekatna kwadratu

a= 7cm


d=a pierwiastkow z 2
d=7pierwiastkow z 2 cm

Zad.2
a=pierwiastek z 3

h-wysokosc trojkata rownobocznego
h= a pierwsiatkow z 3 /2
h= pierwiastek z 3 * pierwiastkow z 3/2
h= pod pierwiastkiem 9 /2
h= 3/2
h=1,5

Mam nadzieje ze pomoglam licze na naj ;)
3 3 3
2010-02-03T18:43:02+01:00
Zad1.
a=7
d-przekątna
d=a(pierwiastków)z 2
d=7(pierwiastek)z2

zad.2
/-kreska ułamkowa

h(kwadrat)+(pierwiastek z3/2)(kwadrat)=(pierw.z3)(kwadrat)
h(kwadrat)+3/4=3
h(kwadrat)=3-3/4
h(kwadrat)=2 i 1/4
h(kwadrat)= 9/4
h = 3/2
5 1 5