Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:44:46+01:00
10 przykazań Bożych są to główne przykazania chrześcijanina,który według nich żyje (są to tak jakby nakazy)a błogosławieństwa są to takie obietnice , które bedą wypełnione w Królestwie Niebieskim.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:06:05+01:00
Według dekalogu zyjemy a błogosławieństwa pomagaja nam dojść do nieba
błogosławieństwa są dla każdego człowieka ,który osiągnął dojrzałość chrześcijańską czyli był bierzmowany
1 2 1