Rozmnażanie żab.

Zad 14 / 71 - ćw przyroda dla klasy szóstej(cz.1)

.....Rysunki przedstawiające fazy rozwojowe oznaczono literami. Wpisz litery w odpowiednie miejsca na scemacie tak, aby przedstawiał on cykl rozwojowy żaby. Podpisz każdą fazę.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:51:54+01:00
Etapy rozwoju zarodkowego żaby: 1) zapłodniony skrzek = zygota 2) morula 3) blastula 4) gastrula 5) neurula 6) kijanka (głowacz) 7) dorosła żaba
nie mam tego zeszytu cw ale napewno tak
56 2 56
2010-02-03T20:20:12+01:00
Na srodku bedzie a ] skrzek pozniej w prawom strone e ] kijanka , c ] kijanka , d]kijanka , b] ,mloda zaba , i na koncu zaba .




Napewno taak bedzie bo robilysmy to w szkole . Tez jestem w 6kl ; ]


Prosęę ;]
Licze na naj ;] ;]
106 2 106