Odpowiedzi

2010-02-03T18:41:27+01:00
Chciałabym być akacją ponieważ tak pięknie kwitnie i pachnie
dasz naj?//
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:41:45+01:00
Gdybym był np. w drugim wcieleniu chciałbym zostać Brzozą .. Dlaczego ? Ponieważ jest ona inna niż wszystkie drzewa ma białą korę .. podoba mi się to połączenie biała kora i zielone liście . Bardzo ładnie to wygląda .
2010-02-03T18:42:52+01:00
Brzoza- jest bardzo częstym okazem wszędzie jej pełno. Rośnie w niemalże każdych warunkach. Ma ciekawą korę i orginalny kształt liści. Funkcjonuje też powiedzenie smukała jak brzoza. Mam nadzieję że pomogłam.
1 5 1