Odpowiedzi

2010-02-03T18:45:54+01:00
Drogi Święty,
wiem, wiem nie byłam tego roku za grzeczna no, ale cóż mam zrobić. powiem Ci tyle zmienię się, tym razem obiecuję ! :)

wiesz, że lubię prezenty więc ... proszę zrób mi miłą niespodziankę ! :)

Oto lista :
-lalka- to dla mojej siostry, bo nie mam kasy na prezent

i wymienisz prezenty ! ;dd
2010-02-03T18:47:46+01:00
Drogi Mikołaju
pisze do ciebie ten list gdyż chciałbym ci podziękować za wszystkie prezenty:))(...) Sprawiłeś że święta stały się ciekawsze i weselsze w tym roku chciałbym cię poprosić o (no i tam blablabla co tam chceż):))))heh
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:49:37+01:00
Drogi św mikołaju
nazywam się ...... ...... i mam ..... lat
bardzo chciałbym na gwiazdke dostać prezenty książke o wampirach... w sumie wiesz czego chcesz bo widzisz co robie i co czuje
bardzo zależy mi na tej zabawce iż jest bardzo fajna i połowa klasy ją ma
myśle żę spełnisz jedno z moich marzeń.bardzo chciałabym aby moja babcia wyzdrowiała chociaż myśle że nie da się tego spełnić bo to bóg wyznacza jak długo żyjemy ale moze ... nigdy nic nie wiadomo.bardzo chciałbym ...........(wybierz sobie co tam chcesz) zaświadczam że jestem bardzo grzeczny ...pilny dobry zresztą mam nadzieje że mi wierzysz i widzisz co robie złego bo choć mówie że jestem dobre na sumieniu napewno mam jakieś grzechu tak jak każdy
bardzo pragne tego mam nadzieje żę przeczytałeś mój list i rozumiesz mnie (imię