Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:50:47+01:00
Jak przezwyciężać w życiu codziennym osobiste uprzedzenia?
Myślę, że trzeba starać się udowodnić samemu sobie, na różnych przykładach że są one bezpodstawne, lub postawić sobie jasny cel w związku z ich pokonaniem i dążyć do zrealizowania go małymi krokami.


2010-02-03T21:31:38+01:00
Pamiętać o miłowaniu drugiego człowieka. Próbować poznać go z jak najlepszej strony.