Odpowiedzi

2010-02-03T18:45:50+01:00
Witaj :-)
π * r^2 = 25π
r^2 = 25
r = 5
Obwód:
2πr = 2 * 5 * π = 10π (odp. A)
Odp.: Obwód koła wynosi 10π.
2010-02-03T18:46:31+01:00
Πr² = 25 π
r = 5

Ob = 2πr
Ob = 2π5
Ob = 10π

Odpowiedź A
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:46:59+01:00

P= ( pi ) r kwadrat
25 π ( pi ) = ( pi ) r kwadrat /( pi )
r kwadrat = 25--> pod pierwiastkiem
r= 5


Ob= 2 ( pi ) r
Ob= 2 ( pi ) * 5
Ob= 10 ( pi )

Odpowiedz A

Licze na naj ;**:)