Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:47:00+01:00
Zaostrzyć kary finansowe i pozbawienia wolności 2 krotnie np teraz za uderzenie dziecka się płaci 2000 zł to powinni podnieść do 4000zł
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:53:30+01:00
Prawa dziecka byłyby rzadziej łamane gdyby były powszechnie znane ponieważ nawet dzieci nie znają swoich praw zwłaszcza w rodzinach gzie są one nagminnie łamane. W rodzinach patologicznych gdzie alkohol krąży w żyłach rodziców który powinni być wzorem dla dziecka a oni wręcz są antywzorem.
5 4 5