Odpowiedzi

2010-02-03T18:51:23+01:00
1/16*898+2=58,...~59 - tyle sprzedała
898+59=957
mogła mieć nie więcej niż 957 znaczków
50 4 50
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:52:06+01:00
898 + 16:2=928
lub
898 :16=56,125

(Luźna jestem z matematyki lecz moim zdanmiem każda pomoc sie przyda)
126 4 126
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:57:26+01:00
Siemash :-)
z - liczba znaczków Kingi na początku
(z/16 + 2) - tyle znaczków sprzedała Kinga

z - z/16 - 2 < lub równe 898
15/16 * z < lub równe 900
15z < lub równe 14400
z < lub równe 960
Odp.: Na początku Kinga mogła mieć nie więcej niż 960 znaczków (musi to być liczba [na początku] podzielna przez 16).
8 3 8