Odpowiedzi

2010-02-03T18:52:59+01:00
Jest to bardzo mądre gdyż energia jądrowa to jedno z najczystszych źródeł i mogłoby dostarczać energii gigantycznej ilości domów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:53:44+01:00
Według mnie elektrownia powinna zostać wybudowana, ponieważ
-w polsce jest za duże spożycie węgla
-wraz z elektrowniami węglowymi emitujemy duże zawartości CO2 do atmosfery, przez co klimat się ociepla
- z niewielkiej dawki paliwa jądrowego otrzymamy tyle energii co z wielu ton węgla
-przestaniemy powodować ocieplenie klimatu
2 3 2
2010-02-03T19:10:58+01:00
Jestem przeciwna wybudowaniu elektrownii jądrowej w Polsce, ponieważ po wytworzeniu energii pozostają radioaktywne odpady. Są one bardzo niebezpieczne dla zdrowia i życia istot żywych. By nie spowodowały skażenia, muszą byc odpowiednio składowane przez dziesiątki tysięcy lat.
1 1 1