Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:50:29+01:00
A=ΔV/Δt - Wzór na wartość wektora przyspieszenia

ΔV=20m/s
Δt=4s

a=5m/s²

Zatem przyspieszenie tego samochodu wynosi 5m/s²

Z definicji przyspieszenia. Przyspieszenie jest to stosunek wektora zmiany prędkości do czasu
1 5 1
2010-02-03T18:51:06+01:00
20 / 4 = 5 metrów na sekundę kwadrat
1 5 1
2010-02-03T18:56:34+01:00
A=v/t
v=20m/s
t=4s
a-?
a=20 m/s : 4s =5 m/s kwadrat
Odp: wartosc przyspieszenia ciala wynosi 5 m/s kwadrat

1 5 1