Odpowiedzi

2010-02-03T18:51:37+01:00
To zalezy od osoby i musi być raczej indywidualne... dla kazdego jest cenne cos innego.
2010-02-03T18:52:05+01:00
Przyjaźń, bez niej nie mógłbym dużo czuc, żadnych głębszych uczuc. Mając przyjaciela mam komu się wyżalic, może on mi dobrze poradzic pomóc lub "nadstawic karku". 1 taki prawdziwy przyjaciel może byc wart więcej niz 100 znajomych ;>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:52:13+01:00
Bardzo ważną rzeczą dla mnie jest posiadanie prawdziwego przyjaciela od serca, który zawsze wspomoże mnie w trudnej sytuacji. Inną niezbędną mi do życia oczywiście jest miłość do bliskiej osoby. Uczucia uważam za bezinteresowne sprawy, które indywidualnie dla każdego grają ogromnie ważną rolę w naszym życiu.