Odpowiedzi

2010-02-03T18:56:17+01:00
Chrześcijanie powinni troszczyć się o dialog z innym religiami. Religie mogą wtedy w dobrym świetle odbierać Chrześcijan. Mogą się zmienić i nawrócić. Chrześcijanie powinni wierzyć w swoją wiarę. Powinni rozwijać się po przez rozmowe.:)heh
2010-02-03T18:56:19+01:00
Chrześcijanie powinni troszczyć się o dialog ponieważ Bóg każe żyć w zgodzie. Nie można także wykluczać kogoś bo jest innego wyznania. Jesteśmy zobowiązani do dialogu aby inni wiedzieli że są dobrzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:59:56+01:00
Ponieważ żyjemy w społeczności. Każdy ma prawo rozmawiać i wyrażać swoje zdanie. To, że ktoś jest innej religii nie oznacza, że musimy go odrzucać. Chrześcijaństwo to religia wielu ludzi, którzy mają kochać blizniego. Jezus nawracał niewirzących ludzi. My możemy to samo.