Witam.
Może to pytanie jest bardzo banalne, lecz dla mnie ważne. Otóż: Istnieje pewna promocja, która trwa "do 4 lutego" I tu nasuwa się pytanie: Czy ta promocja będzie także aktywna 4 lutego? Jeśli kupię to coś będzie to po promocyjnej cenie 4 lutego włącznie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam, Paweł.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:52:11+01:00
Tak 4 lutego też będzie ta promocja
1 5 1
2010-02-03T18:52:31+01:00
Jeżeli kupisz coś czwartego to bedzie to nadal w promocyjnej cenie
3 5 3
2010-02-03T18:52:55+01:00
Tak jeżeli pisze do 4 lutego więc 4 luty też się do tego zalicza:)
1 3 1