Odpowiedzi

2010-02-03T18:59:43+01:00
Jezus spotyka mnie w każdym kościele.Pomaga mi odkryć sens swego życia poprzez poznawanie go i modlitwę:)...
2 4 2
2010-02-03T19:01:09+01:00
NO to mysle ze byłoby np tak:

Jezus jest zawsze miedzy nami, spotykam sie z nim w kosciele, w kazdej sytuacji mozemy zwrocic sie do niego, porozmawiac chocby poprzez modlitwe, zblizyc sie do niego czytajac Pismo Św.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:02:06+01:00
Jezus spotyka cię w codziennej modlitwie, w kościele, na mszy, przy spowiedzi ,kiedy przyjmujesz Eucharystię ,kiedy czytasz Biblie lub Pismo Święte.Pomaga zrozumieć Ci to co dzieje się na
świecie, dlaczego tak jest a nie inaczej.Pomaga Ci w trudnych w życiu chwilach, choć ty możesz tego nie odczuwać.Jezus zawsze Ci pomoże.
1 5 1