Podaj po dwa stereotypy do każdego:
Szkoci-
Niemcy-
Rosjanie-
Żydzi-
Anglicy-
Francuzi-
WYBIERZ SPOŚRÓD PODANYCH:
skąpi, hałaśliwi, solidni, gościnni, uporządkowani, lubiący alkohol, flegmatyczni, powściągliwi, kochliwi, nieuczciwi, pracowici, zaradni


Proszęęęę potrzebne na jutro;)

2

Odpowiedzi

2010-02-03T20:12:00+01:00
Szkoci-gościnni,uporządkowani
Niemcy-solidni,zaradni,pracowici
Rosjanie-lubiący alkohol,hałaśliwi,
Żydzi-skąpi,nieuczciwi,
Anglicy-uporządkowani,flegmatyczni
Francuzi-kochliwi,powściągliwi
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:32:49+01:00
Szkoci-skąpi,powściągliwi
Niemcy-uporządkowani,pracowici
Rosjanie-lubiący alkohol,gościnni
Żydzi-zaradni,solidni
Anglicy-hałaśliwi,nieuczciwi
Francuzi-kochliwi,flegmatyczni