Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:06:34+01:00
Rysy-Wysokość 2503 m n.p.m.
tatry-Najwyższy szczyt Gerlach
(2655 m n.p.m.)
babia gora-Wysokość 1724,6 m n.p.m.
sniezka-Wysokość 1602 m n.p.m.
lebski szczyt-nie ma albo źle napisałaś
lysica-Wysokość 612 m n.p.m.
lysa gora-Wysokość 1324 m n.p.m.
barania gora-Wysokość 1220 m n.p.m.
wyzyna malopolska-Średnia wysokość 200-400 m n.p.m. Najwyższy szczyt Łysica (612 m n.p.m)
nizina slaska -Wysokość od ok. 100 do 260 m n.p.m.
5 2 5
2010-02-03T20:00:39+01:00
2499 m n.p.m.- rysy
1517 m n.p.m.- babia góra
1602 m n.p.m. - Śnieżka
1 400 m n.p.m. - Łebski Szczyt
612 m.n.p.m - Łysica
110 m.n.p.m - Łysa Góra
1220 m n.p.m. - Barania Góra
200-300 m.n.p.m - Wyżyna Małopolska
280 m.n.p.m - Nizina Śląska
5 4 5