Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:04:22+01:00
W starożytności ludzie nosili togi, tuniki i sandały
toga- długa szata noszona przez mężczyzn
tunika długa szata przepasana przez ramię noszona przez kobiety
w średniowieczu kobiety nosiły piękne suknie pantofle niżej postawione sukienki ale nie tak piękne poniewaz na tamtych były koronki i inne ozdoby
mężczyźni nosili spodnie koszule z żabotami a także płaszcze(król)
niżej ostawieni podobnie jak kobiety nosili mniej ładne ubrania zwykłe zrobione z lnu
6 3 6
2010-02-03T19:44:42+01:00
W tamtych czasachludzie byli biedni i niemieli za duzo pieniędzy więc ubierali sie stare ubrania nieraz nawaet brudne albo podarte
6 3 6