1. Co by było, gdyby nie było dokumentów o prawach człowieka i dziecka?
2. Jak wyglądałby świat, gdyby nie było żadnych praw?
-na oba pytania napisz bardzo obszerną wypowiedź.

(BŁAGAM! NA JUTRO! HELP! JAK NAJWIĘCEJ SIĘ DA!)

3

Odpowiedzi

2010-02-03T19:01:04+01:00
1. Nie potrafię na to odpowiedzieć (przepraszam ;( ) Może wszyscy rządziliby się jak każdemu się podoba. Nie byłoby równości wobec prawa. Ludzie ważniejsi na pewno gardziliby ludźmi słabszymi.
2. Byłby wielki chaos. Wszyscy robiliby co chcą. Na pewno byłoby więcej wulgaryzmu, agresji ogólnie zła. Na świecie zapanowałby nieporządek, a ludzie w związku z tym baliby się wychodzić z domów - na pewno i w nich nie czuliby się bazpiecznie.
1 1 1
2010-02-03T19:03:03+01:00
Jezeli chodzi o drugie pytanie to kazdy robilby co chcial zabijał, kradl. a napewno niebyłoby to zbyt dobre. niekazdy moglby sobie poradzic bez praw.za kazde popełnione przestepstwo nikt by nie wyciagał wnioskow i nie bral odpowiedzialnosci za to co zrobil
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:06:08+01:00
1. Gdyby nie bylo dokumentow o prawach czlowieka i dziecka bylby haos na swiecie. Ludzie nie wiedzieli by co jest dobre, krzywdziliby bezkarnie drugiego czlowieka . Dzieci wykonywaly by rzeczy nie nalezace ich obowiazkow. A dorosli naruszaliby ich wolnosci oraz nietykalnosci.

2. Swiat stalby sie brutalny i zly. Nikt nie wiedzial by co nalezy do jego praw i czynilby nieswiadomie zlo . Ludzie naruszali by swoja wolnosc . Bylby balagan na swiecie, nikt nie wiedzialby co czyni i za jaka cene.
1 5 1