Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:01:13+01:00
Mały książe prosi pilota o namalowanie mu baranka:)0
11 1 11
2010-02-03T19:02:19+01:00
Maly ksiaze opowiadal pilotowi o swojej rozy i podrozach.. i chcial aby pilot mu narysowal baranka. :)
9 2 9
2010-02-03T20:15:14+01:00
Mały Książe opowiada pilotowi o swoich wszystkich podróżach po planetach oraz o swoim życiu na bardzo małej planecie wraz ze swoją samolubną różą która ciągle sprawia mu problemy. Ale oprucz tego rozmawia z nim o Rysunkach, prosi o namalowanie. Na końcu książki bohaterowie rozmawiają jeszcze o swoich problemach . ;)
16 4 16