Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:26:36+01:00
HENRYK SIENKIEWICZ
1.Hamisa
2.Nel
3.Beduini
4.Arabowie
5.murzyńska
6.Kair

7.Smain
8.Pani Oliver
9.Mahdiego
10.Nil
11.Dinah
12.Khor
13.Lindeg
14.Tarkowski
15.ojciec
16.Afryce
17.burza

1.Dzieci zostały uprowadzone przez...
2....jest córką Anglika pana Rawlisona
3....-koczownicze lub półkoczownicze plemiona krajów arabskich Afryki Północnej
4.Porwali Stasia i Nel
5.rasa Kalego
6.Tam dzieci spotkali się z rodzicami

7.Mąż Fatmy
8.Miała towayzyszyć dzieciom
9.Do niego miały być zawiezione dzieci
10.Rzeka wzdłuż , której podróżowali dzieci
11.Staś i Nel zatem wyjeżdżają z...
12.Po burzy karawana dotarła do...
13.Od niego Staś otrzymałzapas chininy
14.Staś...
15.Władysław ... Stasia Tarkowskiego
16.Akcja rozgrywa się w ...
17.... piaskowa
8 4 8
2010-02-03T20:03:34+01:00
1.Kto napisał książkę pt.: ,, W pustyni i w puszczy``(imię)
2.Podaj imię głównej bohaterki.
3.Rawlison był dyrektorem kompanii ........... Sueskiego.
4.Podaj zawód ojca głównego bohatera.
5.Służący Mahdiemu
6.Jakie zwierzę ugryzło Panią OlIver
7.Podaj imię głównego bohatera książki
8.Podaj wiek głównej bohaterki
9.Gdzie mieszkają główni bohaterowie
10.Podaj wiek głównego bohatera
11.Jak ma na imię (myrzyn) kolega głównych bohaterów poznany w czsie wakacji
12.Były służący ojców głównych bohaterów
13.Po śmierci Dinah została ofiarowana Nel
14.Stas ......
15.Zwierzę uratowane przez Stasia
16.Akcja rozgrywa się....
17. ..... piaskowa



Odp.
1.Henryk
2.Nel
3.Kanał
4.Inżynier
5.Idyr
6.sk orpion
7.Staś
8.Osiem
9.Egipt
10.Czternaście
11.Kali
12.Chamis
13.Mea
14.Tarkowski
15.King
16.Afryce
17.burza

7 5 7