1. Wytłumacz różnicę miedzy prokuratorem a obrońcą.
2. Jaka jest różnica między sędzia, a ławnikami.
3. Wytłumacz jak władze socjalne mogą pomóc młodzieży w kłopotach.
4. Jaka jest różnica miedzy oskarżonym, a tym który dokonał przestępstwa.

Z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

2010-02-03T19:04:07+01:00
1. prokurator jest to osoba która jest zgodana z sedzią a obrońca broni ciebie żebyś nie miał kłopotów i jest po twojej stronie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:06:27+01:00
1. Prokurator oskarża, obrońca broni oskarżonego.
2. Sędzia wydaje wyrok, ławnicy mogą ew. wpłynąć na decyzję wyroku.
3.Nie wiem.
4. Oskarżony to osoba, na którą wskazują dowody(ale nie jest w dowodach za bardzo nic pewne), a przestępca to osoba, która dokonała jakiegoś czynu na 100%