Przetłumaczyć na j. polski zdania:
1.It must be the Ghost Hunter Trail.
2.You should heep caim.
3.I think we should follow the guice.
4.I'm stuck in a lift.
5.I'm afraid I'm lost
6.I weigh 120 kilos.
7You should learn a lot.
8.You should find the guide
wyraz: blooklet

2

Odpowiedzi

2010-02-03T19:07:26+01:00
1.to należy do ducha Hunter Trail.
2.ty powinieneś Heep caim.
3Moim zdaniem powinniśmy kroczyć guice.
M 4.I 'stuck in a lift.
5.I 'm afraid I'm lost <tego nie wiem sorki >
6.Oni ważą 120 kilogramów.
7ty powinieneś się wiele nauczyć.
8.ty powinny znaleźć przewodnik
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:33:10+01:00
1.To musi być droga Łowcy Duchów
2.Powinieneś się uspokoić .
3.Myślę ,że powinniśmy iść za przewodnikiem
4.Utknąłem na wyciągu .
5.Jestem wystraszony , zgubiłem się .
6.Waże 120 kilo
7.Powinieneś się dużo nauczyć.
8.Powinieneś znaleźć przewodnika.

Chyba chodzi ci o Booklet ?

Blooklet - Nie ma takiego słowa

Booklet - Broszury

Nie użyłem translatora . Przetłumaczone w głowie :)

Do Krystyna1950 To twoje tłumaczenie jest okropne ...