Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:10:55+01:00
Ania była bardzo mila dla przyjacioli dla rodziny ,
Ania oceniana była przez innych jako zła i nie wychowana dziewczyna bez manier i ograniczen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:11:23+01:00
2 anie shirley najpierw wszyscy potępili później dowiedzieli sie na co tak naprawde ją stać była bardzo dobra i sympatyczna miała nie wiele przyjaciół
gdyż było "nowa" jak to mówią inni ale ona sie nie poddawała zawsze walczyła o to co chciała.