Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:10:35+01:00
Tak, przez pomoc innym ludziom.
2010-02-03T19:35:22+01:00
No myśle że tak.
No bo jesli cos zrobisz na dzialnosc publiczna np; posprzatasz w dzien ziemi smieci. to wszyscy beda z ciebie dumni i beda sie cieszyli ze ty im mogles pomóc.
A lbo inny przyklad jak pomozesz staruszce dzwigac torby. ona bedzie ci wdzieczna i napewno da ci jakis batonik