Pilne na jutro !!! Daję 40 punktów . I dam naj !!

Zamień na milimetry kwadratowe :
6 cm² -
2,5 cm² -
1 dm² -
0,007 dm² -

Zamień na centymetry kwadratowe:
7 dm² -
0,6 dm² -
2 m² -
0.05 m² -

Wyraź w arach oraz w metrach kwadratowych:
2 ha -
7 ha -
5000 ha-
0,7 ha -
0,05 ha -
3 i jedna czwarta ha -

Wyraź w hektarach oraz arach:
80 000 m² -
700 tys. m² -
6000m² -
500m² -
6 mln. m² -

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:27:35+01:00
Wszystko podane w jednostkach kwadratowych:
6cm= 600mm
2,5cm= 250mm
1dm=10000mm
0,007=700mm

7dm=700cm
0,6dm=60cm
2m=20000cm
0,05m=500cm

2ha=200a=20000m
7ha=700a=70000m
5000ha=500000a=50000000m
0,7ha=70a=7000m
0,05ha=5a=500m
3 i jedna czwartaha= 3,25ha=325a=32500m

80000m=800a=8ha
700000m=7000a=70ha
6000m=60a=0,6ha
500m=5a=0,05ha
6000000m=60000a=600ha
2010-02-03T19:29:48+01:00
600mm²
250mm²
10 000 mm²
70mm²

700cm²
60cm²
20 000 cm²
500cm²

200a i 20 000 m²
700a i 70 000 m²
500 000a i 50 000 000 m²
70 a i 7000m²
5 a i 500 m²

800 a i 8 h
7000a i 70h
60a i 0,6h
5a i 0,05h
60000a i 600h
2010-02-03T19:54:37+01:00

Zamień na milimetry kwadratowe :
6 cm² -600mm²
2,5 cm² -250mm²
1 dm² -10000mm²
0,007 dm² -70mm²

Zamień na centymetry kwadratowe:
7 dm² -700cm²
0,6 dm² -60cm²
2 m² -10000cm²
0.05 m² - 50cm²

Wyraź w arach oraz w metrach kwadratowych:
2 ha -200a, 20000m²
7 ha -700a, 70000m²
5000 ha-500000a, 50000000m²
0,7 ha -70a, 7000m²
0,05 ha -5a, 500m²
3 i jedna czwarta ha - 325a, 30250m²

Wyraź w hektarach oraz arach:
80 000 m² -8ha, 800a
700 tys. m² -70ha, 7000a
6000m² -0,6ha, 60a
500m² -0,05ha, 5a
6 mln. m² -600ha, 600000a