Odpowiedzi

2010-02-03T19:15:20+01:00
Guślarz inaczej nazywany : Koźlarz, Huslar, Gęślarz. Był to poeta i kapłan w jednym. Spotykał się razem z wiejskim ludem w kaplicach lub pustych domach i odprawiano tam ucztę dla duchów czyśćcowych, by ulżyć im w cierpieniach.
3 2 3
2010-02-03T19:26:41+01:00
Guślarz prowadzi obrzęd dziadów jest szefem,przywódcą wywołującym duchy.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:57:19+01:00
Mieskza na wsi,jest kims w rodzaju ksiedza przewodnika nauczyciela
3 1 3