Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:15:34+01:00
Wirus komputerowy to jest cos takiego ze powiela sie celowo bez twojej zgody.
antywirusy NOD32,norton,sophos itp. wirusa mozna miec poprzez sciąganie roznego typu nieznanych plików i przeglądanie roznych stron. powodzenia
1 5 1
2010-02-03T19:16:27+01:00
Wirus komputerowy to program najczesciej sciagany z plikami z internetu (nie wiedzac o tym ) umieszczany na storonach internetowych. Wirusy usuwaja nie ktore pliki z komputera , spowalniaja go lub psuja np. karte graficzna itd.

Program antywirusowe to np. avast antivirus nod32 caspersky windows defender i inne .
2 3 2