Odpowiedzi

2010-02-03T19:15:42+01:00
1."Apel Jasnogórski"
2."Błękitne rozwińmy sztandary"
3."Chwalcie łąki"
4."Kiedy ranne wstają zorze"
5."Po górach, dolinach"
6."Serdeczna Matko"
7."Matko Najświętsza"
8."Gwiazdo zaranna"
9."Do Ciebie Matko"
10."Spójrz o Maryjo"
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:15:58+01:00
1.Magnificat, magnificat,
2.Jeśli masz, chwile smutne w swym życiu,
3. Maryjo, śliczna Pani,
4.Jezus swoją Matkę pozostawił,
5.Jak paciorki różańca
6. O Matko, u stóp Twoich
7.Jest na świecie miłość
8.Gdy klęczę przed Tobą
9.Bogarodzica
10.Maryjo , królowo Polski
9 4 9
2010-02-03T19:28:40+01:00
Matko królowo nadzieji matko najświętsza o maryjo przyjm w ofieże o maryjo moja radości witaj maryjo zdrowaś marjo maryjo królowo polski cześc maryji pomnij maryjo
3 2 3