Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:18:44+01:00
Droga Dodo !
Bardzo cię lubię i mam twoje płyty i piosenki.
Fajną jesteś osobą lecz nie widziałam cię na żywo ...
ale mam nadzieję że wkrótce cię zobaczę na żywo .
Pozdrawiam Ciebie serdecznie i życzę miłego dnia!
2010-02-03T19:20:48+01:00
Jeśli oczym kolwiek to brosze

Kochana/y .............
Chciałbym ci pogratulować ostatniej nagrody................... . Jestem z ciebie bardzo dumna . Głosowałam na ciebie. Chciałabym cie poprosić abyś zagrała /wystąpiła u nas w szkole .....................(mamy kółko charytatywne). Pieniądze przeznaczylibyśmy dla domu dziecka .............. .
mam nadzieje że odpiszesz

landryna12125

PS ...................................


w miejsce kropek wpisz nazwe (miejscowości lubimie itp. )