Odpowiedzi

2010-02-03T19:14:45+01:00
Http://w-80-dni-dookola-swiata.streszczenia.pl/
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:15:49+01:00
Tajemniczy, bardzo elegancki dżentelmen zakłada się z przyjaciółmi, że objedzie świat w ciągu 80 dni. Zabiera w drogę nowego służącego, Passepartout, i wyrusza z Londynu w wielką podróż, pełną przygód, niespodziewanych zwrotów akcji, podróż, na końcu której pana Fogga czeka wielkie osobiste szczęście.

W 80 dni dookoła świata

Rozdział 1 Passepartout zostaje służącym pana Fogga

Rozdział 2 Passepartout bardzo zadowolony z pracy

Rozdział 3 Kradzież w Banku. Zakład pana Fogga

Rozdział 4 W drogę!

Rozdział 5 Posądzenie Fileasa Fogga o kradzież

Rozdział 6 Wizyta u konsula. Detektyw śledzi Fogga

Rozdział 7 Fogg notuje przygody

Rozdział 8 Spotkanie Passepartout i Fixa i co z niego wynikło

Rozdział 9 Służący i inspektor policji prowadzą dalsze rozmowy...

Rozdział 10 Czekając na rozkaz aresztowania Fogga Fix podróżuje wraz z nim

Rozdział 11 Podróż do Kalkuty. Przeszkody. Jazda na słoniu

Rozdział 12 Procesja Hindusów, wiodących na śmierć żonę zmarłego księcia. Pan Fogg chce ją ocalić

Rozdział 13 Dzielny Passepartout ratuje Audę od śmierci na stosie

Rozdział 14 Ucieczka od Hindusów, wyjazd do Hongkongu

Rozdział 15 Passepartout staje przed sądem za znieważenie indyjskiej świątyni

Rozdział 16 Daremne oczekiwanie Fixa na możność aresztowania pana Fogga

Rozdział 17 Przyjazd do Singapuru. Jak tu pięknie!

Rozdział 18 Pobyt w Hongkongu. Pani Auda jedzie do Europy

Rozdział 19 Działania Fixa, Passepartout, nie z własnej woli, znowu opóźnia podróż

Rozdział 20 Niespodziewane zniknięcie Passepartout. Wyprawa łodzią do Szanghaju. Fix towarzyszem podróży

Rozdział 21 Ryzykowny rejs. Burza kończy się pomyślnie

Rozdział 22 Passepartout podróżuje samotnie śladem swego pana

Rozdział 23 Passepartout przebiera się za Japończyka i idzie do cyrku. Odnalezienie pana Fogga

Rozdział 24 Przebycie połowy zamierzonej drogi. Podróżni w Jokohamie

Rozdział 25 Passepartout straszy krzykiem ptaki. Sprzeczka z Amerykaninem

Rozdział 26 Podróż po wspaniałych ziemiach Ameryki. Marsz stada bizonów hamuje dalszą drogę

Rozdział 27 Mowa misjonarza. Jedynym słuchaczem Passepartout

Rozdział 28 Pan Fogg gra w wista w wagonie. Zamierzony pojedynek

Rozdział 29 Pojedynek w wagonie nie dochodzi do skutku. Napad na pociąg

Rozdział 30 Passepartout ginie wraz z trzema podróżnymi. Ocala go pan Fogg

Rozdział 31 Opóźnienie pana Fogga. Jazda saniami

Rozdział 32 Kupno okrętu przez Fogga. Brak węgla. Aresztowanie Fogga

Rozdział 33 Fileas Fogg w więzieniu. Uwolnienie

Rozdział 34 Rozpacz Passepartout, że z jego powodu Fogg przegrał zakład. Obawa o życie pana Fogga

Rozdział 35 Fileas Fogg wygrywa zakład co do minuty

Rozdział 36 Ślub pana Fogga z Audą. Szczęście Passepartout
10 3 10