Odpowiedzi

2010-02-03T19:17:09+01:00
2010-02-03T19:17:36+01:00
Średniowieczny władca mógł robić co sobie chciał np. powiedział ten człowiek ma zginąć tak się musiało stać ... Miał władzę absolutną .... A dzisiejszy polityk swoje zamiary może tylko przedstawić ....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:18:13+01:00
Średniowieczni władcy mieli wolność wyboru, gdy coś rozkazali każdy musiał to robić, a współczesny polityk musi podać to do sejmu, tam jest to rozpatrywane, co zajmuje dużo czasu(często jest odrzucane).