Odpowiedzi

2010-02-03T19:22:26+01:00
Warto miec swój cel w zyciu, bo sie wie co chce sie robic. Jak masz swój cel, w to wiesz jak kontynuowac naukę, na jakie isc studia. Wiesz w jakim zawodzie chciałbys sie kształcic, a w przyszłosci pracowac. Wyznaczanie celu w zyciu jest wazne tez poniewaz to podnopsi nasza samoocene. Jesli masz jakis cel to chcesz do niego dazeyc i pogłebiac sie w nim. A jesli dokonasz jakiegos celu to twoja samoocena podniesie sie maksymalnie.
Dlatego warto mic swoje cele w zyciu.

Mysle, ze pomogłam....
:*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:26:47+01:00
Cele w życiu są bardzo ważne. Dzięki wyznaczonym celom stale się rozwijamy i dążymy do ich zrealizowania. Poprzez zrealizowanie celów możemy osiągnąć szczęście ale i szacunek wśród innych ludzi. Wyznaczenie celu w młody wieku może wywrzeć pozytywny wpływ na całe dalsze, dorosłe życie. Nadrzędnym celem w życiu może być: rodzina, miłość i przyjaźń.